Seeeg!

Godmorning Boys and Girls! ;p Hur står det till med er idag? Här är de väldigt segt må jag säga, skulle egentligen gått brevid på jobb idag, men det blev inte av.. Jag har åkt på en förkyldning, jäkla skit! Har legat och läst ett tag nu på förmiddagen. Har kommit en bra bit i boken nu. Så spännande! Idag blir det att handla en massa, ska ha ostbricka, en massa dricka, chips och dekoration.. Ja en massa andra saker med, snacka om att jag kommer att vara helt slut efter min shoppingtur! ;p Men det känns skönt att nästan allt är klart nu. Jag har allt som jag ska ha på mig och plakatet är klart. Nu ska jag bara fixa detta idag och sen imorgon har jag fullt på schemat. Baka 4 kladdkakor, fixa hemma hos fajmo och fajfa, lämna Cesar i Malmö hos uppfödaren som ska passa honom tills Lördag.. Sen på kvällen ska jag dekorera släpet. Haha, snacka om att man känner  sig stressad! Tur att min bofriend och min family hjälper mig annars hade jag gått under jorden. Hihi..
Men nu hade jag tänkt att jag ska fortsätta att läsa lite i min bok, den är såååå bra! :D Vi hörs Later!
BiGG KiSS!

Kommentarer
Postat av: medina

det var inte bra att du känner dig dålig

2009-06-10 @ 15:38:53
URL: http://meedo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0