Mmm..

Hey Everybody! :D Har ni haft en bra Onsdag?
Jag och baby åkte o handlade, blev massor med varor, fyllde nästan en hel kundvagn. Hihi, när vi handlat åkte vi hem till mig och lämnade av alla varor. Vi hade ganska bråttom vid den tiden eftersom vi skulle hämta min papi och min frabror i Ystad när dem kom med båten. Så det blev att snabbt köpa varsin kebabrulle, slänga i sig maten och fortsätta färden. Hihi., Förresen när jag tittade på mitt konto idag så hade mina skattepengar kommit! :D HappyHappy! Helt perfekt nu inför studenten och allt! :)

Min fina Cesse in the car ♥

Kommentarer
Postat av: medina

ska han sitta där bak? han ser ut att ha det bekvämt ;). imorgon lil då är det dags :)

2009-06-11 @ 11:14:13
URL: http://meedo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0