Hooot

Hej alla mina söta läsare! ;D
Allt Bra med er idag? Här är det varmt och skönt! Typ 25 grader i skuggan. Har suttit i bikinin nu i några timmar, och ändå så kännde det som att jag smälter bort. Nu får man bara hoppas på att man får en fin bränna också! Det är ju lite värre med det med mina nästan obefintliga pigment...

Vi har iallafall ätit tårta och haft det mysigt. Lite senare ska vi grilla lite :) Det är aldeles för varm att äta nu, man orkar ju knappt sitta upp bara.. Jag och Paul va även med Cesar en runda på ängen, där det finns en liten åoch självklart så plumsar lillkillen i. Fy f*n vad han luktar illa nu, och han va helt svart på sidan för självklart så ska man ju rulla sig i jorden när man kommit upp ur vattnet och är dyngsur..  Hihi ja jag ska fortsätta att knapra maltesers och sita och gotta mig. Vi hörs later! Då återkommer jag med bilder!

BiGG KiSS!

Kommentarer
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.e

lät bra de :D

2009-06-24 @ 17:30:27
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Leonard

Oh vad roligt! :D Hur kommer det sig?

2009-06-24 @ 17:53:14
URL: http://trierer.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0