Godmorgoon!

Godmorgon Allihopa! :D Hoppas ni sovit gott! Själv har jag vaknat upp på mycket bättre sida idag än igår. Skööönt! :) Nu sitter jag här i sängen med laptopen i knät och Cesar bredvid som ligger tätt intill. han är riktigt morgon trött min bebis! Idag ska jag jobba, börjar halv två och slutar halv nio.. En sak jag glömde berätta igår va att jag luskade fram ur Paul vad min studentpresent är för något ;p Eftesom den är forsenad med posten så har jag inte fått den ännu.. Det är en *trumvirvel* Mini Laptop, som jag ska ha som bloggdator, får ett mobilt bredband från tre också. Tack min fina underbara baby! : *  Fick precis sms från posten också, min nya mobil har kommit så jag kan hämta ut den, men hinner inte nog innan jobb så de får bli imorgon.. Hatar att vänta när man ve att det bara är att hämta. Hihi.. menmen, jobbet går ju i första hand. Nu ska jag piffa upp mig lite inför jobb. Vi hörs Later!

BiGG KiSS!

Kommentarer
Postat av: medina

ojj vad jobbigt att behöva jobba så mycket. hoppar du varje dag? :)

2009-06-16 @ 15:41:22
URL: http://meedo.blogg.se/
Postat av: catti

heej

jodå det är kanon med mig =) ojoj, såg att du får finfina paketen av din kille =) såå snäll han är... =D

har du börjat jobba ännu?? kraam

2009-06-16 @ 21:23:04
URL: http://liketysplitt.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0