One more time

Tjoho! :D
har hunnit vara en sväng på Väla, färgat håret och ätit. Har precis sköljt av hårfärgen och väntar otåligt på att de ska torka. Vill ju se hur de blir! :p Medina ringde mig precis och undrade om jag och baby vill följa med henne och Ivan till Väla en sväng. Så de blir Väla en gång till idag! Aldrig fel! Dessutom är de lite roligare att gå med en tjejkompis i klädesaffärer än vad det är att gå med en kille, dem håller nästan bara med om vad ens egna åsikter är... Fast okej, min baby är ganska uppriktigt när de gäller sånt, men iallafall. Girltalk kan man inte ha med pojkvännen!
Dax att fixa till mig lite. Hörs Later sötsaker!  P U S S !


Kommentarer
Postat av: erika

japp

2009-07-30 @ 22:26:57

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0