Late or early?

Hej bloggen!
Blir ett sent första och sista inlägg idag. Tidigt eller sent, ja saken gör desamma..Våra vänner (ett par) åkte hem för en stund sedan. Det blev att vi beställde mat och satt o pratade, spelade kort och tog en drink, Riktigt mysigt. Haha, snacka om att vi alla fyra gick in för att vinna. Men skoj va de :) Vi har bjudit in dem till en grillkväll imorgon så man får hoppas att det blir fint väder ;p

Tidigare idag så solade jag en stund. Så vaarmt! Men så skönt, finns inget bättre än att känna solens värme kring sin kropp. Snart läggdax för mig. Känner att jag börjar bli trött. Vill upp någorlunda tid imorgon så jag kan sola. Får hålla tummarna för vädret hela natten lång ;) Här kommer ett par bilder från dagen(kvällen?) . Lite suddigt...


Riktigt lyx-middag, huh? ;) Flickorna åt hamburgertallrik o killarna kebabrulle..



Medina, Paul (my boy♥), Ivan och hustomten fick också va med.


Jag o cessemannen :) Osminkad om någon tkr de e inressant ;p

Sov Gott o dröm sött allihopa!Puss!

Kommentarer
Postat av: My

Hejsan myzaan.devote.se har byttats till myzaans.blogg.se läg gärna till den nya bloggen på bloglovin istället :) ha en bra dag <3

2009-07-17 @ 18:18:51
URL: http://myzaans.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0