Work-a-holic

Hej Allihopa!
Blev inget inlägg igår, va så trött igår efter jobb att jag bara åt o sen gick och la mig för att sova. Sen va de upp tidigt imorse, började 7 och samma sak imorgon,. Haha, känner mig som en workaholic ;p Men imorgon är de bara en kort dag. Slutar kvart i två så de ska bli såå skönt! :D Sen är jag ledig i helgen, känns som lyx nu, innan va de liksom en självklarhet.. Men det är typ 46:- extra i timmen så jag ska ju inte klaga :) Ikväll blir de att ta de lugnt. Vädret sucks!

Känner mig så seg och sliten idag. Men man ska ju ha sådana dagar också ibland! Ser fram emot en dusch.


Jag imorse när jag skulle cykla iväg till tåget...
(ingen bild att vara stolt över, men anyways ;p)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0