Underbart!

Godmorgon Sötnosar! :D

Ännu en underbar dag idag! Solen strålar och de är varm och skönt. :) Idag är jag ledig och i morgon lika så, sen är det jobb igen. Hihi.. Men det är pengar o de säger man ju inte nej till ;p sen trivs jag faktiskt jättebra på jobb. Alla är så snälla! :)

Imorse vaknade jag av att paul sa: - Älskling, dax att gå upp. Jag har gjort frukost till dig.
Awh, söta!♥  Jag låg kvar i sängen halvdöd i några minuter sen kom jag att tänka å om ha n verkligen varit uppe och väckt mig och sagt att de stod frukost klar till mig, men jag chansade och gick ner. Man säger ju inte nej till frukost hihi :)
Det va te och mackor ute isolen! Gott! :D  Så nu efter en bra start på dagen så ska jag hoppa in i duschen och sen iväg en sväng till CenterSyd, typ ett köpcentra.. Handla lite dricka till ikväll och så :) Myys!
Hoppas ni får en underbar dag trots vilket väder ni har. Va rädda om er!
 
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: pebbles

aw tack så mycket :D

2009-07-06 @ 15:32:18
URL: http://obrien.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0