LoveLoveLove... o lite till !

Sitter här och surplar på en kopp svartvinbärs te, :P är lite frusen. Men de ska vi snart se till att de går över. Ska låta BabyP hålla mig i sin famn så jag blir varm, se om de går ngt bra på Tv och så småningom somna.
 Redan fredag imorgon, denna veckan har man knappt hunnit känna av. Men de ska bli skönt att vara lite ledig, de tackar man aldrig nej till ;) Slutar tidigt imorgon, 11.30. Så älsklingen min ska hämta upp mig så att vi kan dra o äta ngt gott. Sen får vi se vad som händer, kanske en sväng på väla :) Tar dagen som den kommer i alla fall.



Jag har en pojkvän, en pojkvän som inte är som alla andra. Han har något speciellt, det går inte att förklara. När jag ser honom eller tänker på honom så upplever jag en våg av välbefinnande i hela kroppen! Lite drygt 2 1/2 år har gått o jag blir bara mer kär ju mer tiden går! Tack för att du vill dela kärlek med mig! ILoveYou♥



Nu ska jag springa o pussa på min Älskling!! See you in the morning! :)



XxX
                         Lilmary

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0