Natti Natti

Nu har jag läst lite solo o myst med mina pojkar lite! :) Ääälskar de kommande vårmodet! :D Ser så fram emot vår o sommar nu! Känns så långt borta. Men tiden går ju ganska fort så när vi minst anar de står våren i färstun ;)  Läste om Katy Perry, har aldrug lagt ner energi på att analysera henne, men de fanns ett repotage om henne o de va verkligen kul att läsa. Hon är mer speciell än många andra artister faktiskt, enligt min åsikt. Hon har sin egen lilla charm. Och hennes klädstil är ju bara läcker! :) By the way, kunde i alla fall aldrig anat att båda hennes föräldrar va pastorer. :p Ganska nice. Hihi. Nej, nu tänkte jag gå ner o värma lite av de som finns kvar av nudlarna o kycklingen, magen börjar kurra nu :)
Sussa sött! ¤





XxX
                   L
ilmary

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0