God fortsättning ...

God fortsättning på er!

Då var 2009 här. Jag undrar verkligen hur detta året kommer att bli med tanke på allt som händer ute i världen..
Alla säger på Tv, radio och i tidningar att detta året kommer att bli dåligt, jag hoppas verkligen att det visar sig att dem  har fel. Det känns faktiskt som att 2009 blir ett bra år. Säga hejdå till det gångna året var verkligen en lättnad! Detta känns som en nystart. Som alla år gör ibörjan ;)  Än sålänge tycker jag att det varit bra!

Skolan har börjat igen, inget vilohem precis. Fullt igång direkt!
Tur att jag har dig P, jag kan alltid luta mig på dig och du får alltid upp mig på egna ben igen.
Det betyder! <3

Något annats som får mig på andra tankar är musiken! vad skulle man gjort utan den?
En av mina nuvarande favoriter kommer här

Enjoy!




// Lilmary

nice

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0