...

Good morning folks! :) Idag är jag riktigt utvilad. Skulle titta på film med Paul igår, men somnade typ vid 22.30. Hihi, helt slut! Så jag vaknade typ 10.20. Hihi, typ 12 timmar har jag sovit.
Sitter här o väntar på att hundägaren ska höra av sig. Är helt otålig! :p Fast jag hoppas ändå inte för mkt för då blir jag bara ledsen sen om han blir såld innan vi får chansen. Har tittat runder för att se om jag hittar ngn anna valpis som jag blir intresserad av, men nej.. Nu har jag fastnat för honom! Sitter o räknar minuterna nu, kl 13 ska de andra komma o kolla på hunden.. Sen ringer hon mig så fort hon vet om de vill ha honom eller ej. Det återstår att se..

Nu ska jag gå o fixa  iordning mig lite. See you.. Jag återkommer såfort jag vet!


XxX
                      L
ilmary

Kommentarer
Postat av: meedo

så hur blev det fick du hunden? kram

2009-01-24 @ 14:15:29
URL: http://meedo.blogg.se/
Postat av: lill

Jepp, nu är han min! :D

2009-01-24 @ 23:47:55
URL: http://lilmary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0