090119

Efter en hyfsat lugn dag i skolan promenerade jag hem till min grandparents. Min kära pappa väntade på mig där. Efter en stund så försvann jag o Pappa iväg en sväng på stan. Hittade ett par stövlar jag ville ha (som att det är ovanlgt :p).
Pappa, snäll som han är köpte dem till mig. :) Taaack Papi!! :D
This is what they looks like




Efter att jag fått mina nya stövlar satte det av mot OJ för att handla f ika att ta med hem till farmor o farfar. Det blev Pecan-wienerbröd. Mums! :)
När vi fikat o suttit o pratat med the oldfolks ett tag så kom min kära P och hämtade upp mig o pappsen. Det bar av till Faster. Fullt hus där som vanligt! Satt och pratade en stund, medans mitt klagande att jag va hungrig blev allt intensivare. Vi bestämmde oss för att äta thaimat. När vi kom fram till restaurangen beställde vi fort mat. För min del blev det kyckling med cashewnötter och grönsaker och till det stekt ris. Mums!! Typ det bästa på  hela dagen (näst efter my boots förstås).
Och nu äntligen är jag hemma. Trött av mättnad och belåtenhet efter en perfekt dag.
Dags för mig att agera soffpotatis tillsammans med Baby (P).   See Ya!

XxX
        Lilmary


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0