Hoppas!!

Dagen har gått bra idag, trotts att jag försovit mig. Paul kom och hämtade mig från skolan och vi åkte till väla för att äta bakpotatis :p När jag skulle ta en nummerlapp så stod en tjej ivägen. Jag tänkte att jag väntar väl tills hon e färdig. När hon vände sig om såg jag till min förvåning att de va Fanny. Hihi. Jag kände verkligen inte igen henne. Hon skulle precis sätta sigo äta så jag erbjöd henne att sitta med oss. Han tackade ja o tog ett bord. Jag o Paul beställde o satte oss med henne. De visade sig att hon väntade på sin pojkvän. Till sist så kom han o vi började prata allesammans. Första gången Paul o Jocke träffas och verkligen börjat prata. De såg ut att trivas riktigt bra ihop. Jag o Fanny tittade på varandra med fetesmilet. :D Vi blev hembjudna till dem, fast ingen direkt bestämd dag. Skoj! Ser fram emot att se deras nya lägenhet!

Jag o Paul har länge pratat om att skaffa en valp, men har aldrig blivit av, har inte kännts som att tiden varit rätt. Men vi började prata om de o nu känns det verkligen rätt, så vi bestämmde oss för att se vad som finns o bestämma oss uteftr de. Har hittat en hund som jag ev. ska åka o titta på imorgon. Om dem som ska kolla före mig inte köper honom.. Han e så fin o så liten!! Kan fortfarande inte fatta de riktigt. Shit, han ska köpa en hund till mig! :D

Efter lite käk o en snabbkik på väla så bar det av hemåt. Tittade runder på blocket efter en valpis o hittade den lilla sötnosen! Jag fastnade för honom direkt jag såg honom, jag som alltid velat ha en Rottweiler. But love is love ;) När man väl är fast så är man :P Hoppas verkligen att lille plutten e kvar imorgon! See You!


XxX
                       L
ilmary

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0