Turdag!

Jag och Paul åkte till centersyd. Inget hade vi hört från hundägaren. Vi gick en sväng o till sist bestämde vi oss för att äta lite. Blev bakpotatis idag med! :p Lika gott! Men jag var helt uppspelt hur de skulle bli med valpisen. När jag stått i kön i typ 15min o satte mig vid bordet kunde jag inte hålla mig längre. Klockan var nästan 3!! Jag ringde upp hon som var ägaren. Jag fick glada besked. De som skulle kolla på honom hade ångrat sig i sista stund och "avbokade" besöket. Han va vår, om vi ville. Men vadå OM vi ville!? Klart. Jag sa att vi bara skulle äta o sedan köra hem till dem. Verken jag eller Paul kunde äta. Vi va helt uppe i varv. Hihihi. Efter varsin knappt halväten potatis skyndade vi oss till bilen..
Väl framme i malmö letade vi efter rätt port, Va de inte D? Men här e ju bara A o B, ja vi chansar på B låter ju nästan likadant.. Vi hade rätt . Såg dörren med deras namn o skylten som varnade för hunden, vilket hon nämnt i vårt samtal. Jag ringde på o när hon öppnade dörren möttes vi av en bjässe hund o en lite mindre. (mamma o pappa till valparna)  När vi kom innan för dörren efter några påhopp såg jag mitt lilla hjärta, mer underbar än på bild. ! Han sitter o tittar på oss i ögonvrån, lite försynt. Men när jag hukar mig så kom han springande. Han nosade först lite. sen började han pussa mig i hela ansiktet. Visste direkt att han va perfekt! Han blev glad för Paul också, direkt. Nu ligger han med Paul i sängen o kollar på kingkong o tar en liten tupplur då o då. :)

  
Annonsbilden på blocket  (vit o beige är vår lilla)     

 
I bilen påväg till sitt nya liv, tsm med mig o Paul! :)

Det blev ett lyckligt slut! Verkligen ödet att han skulle bli vår! Tack älskling! Du är för bra för att vara sann!<3
God natt o sov gott!

XxX
                      L
ilmary

Kommentarer
Postat av: Lecca

aw så söööt :D döp den till fisnik

2009-01-25 @ 14:52:35
URL: http://lecca.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0