Saturday

Kan inte påså att det hänt allt för mkt idag än sålänge. Vaknade vid nio av att Cesar la sig på mig. är mina sovmornar slut för alltid nu? Gick ut en sväng med honom o sen in igen. Kallt o lite blött ute eftersom de snöade en aning igår kväll. När jag gett honom mat så kröp jag under mitt varma sköna täcke igen o Paul tog "efter maten-rundan" med honom. För typ en timma sen va vi ute med lilla Cesar i trädgården. Vi släppte honom lös med kopplet hängande. Ja jäklar vad han sprang, hoppade och allt vad han gjorde. :) När vi kom in blev han trött o nu ligger han o sover. Tänkte gå ner o se om mamma är färdig med kanelbullarna, luktar gott nu! :D Hej sålänge!




XxX
                      L
ilmary

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0