Morning.

Försovit mig idag. Faan! Skit också! Ja, med de finns ju inte så mkt att göra åt de. Denna dagen som skulle bli perfekt! Ska försöka att glömma morgonen, inte låta detta förstöra min dag. Ska ta en kopp te o sen börja fixa mig så smått.
Då blir det bara en lektion idag, svenska.. Håller på med CV och sånt. Mitt blev riktigt fint! :p Men har ju meritförteckning kvar att göra... Nej, nu får jag börja röra på mig. Ses sen! :)
Have a Nice Day!

 

                               XxX
                                                   L
ilmary

Kommentarer
Postat av: meedo

hello, allt bra med dig,, fyy man ska inte försova sig, ska jag säga stack inte ens till skolan idag.

kram

2009-01-23 @ 18:30:31
URL: http://meedo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0