090122


Idag har jag varit i skola, som alla andra vardagar, har varit en dag utan tråkigheter! Haft lektioner som vanligt, börjat läsa alternativ medicin. Intressant! :) Om akupunktur o sånt! Det var en riktigt rolig lektion. Har nog aldrig skrattat så mkt om ingenting förr!
Efter skolan så åkte jag till P i landskrona. Skulle hälsa på svärmor min ;) Har inte träffat henne sen hon kom hem från sin låånga semster i Filipinerna. Hon va brun o fin o riktigt glad! BabyP fick med sig en massa bilder hem som vi precis kollat igenom, skitkul! Vill så gärna träffa dem allihopa! De ser så härligt ut i värmen. Jag fick två beauty needs av henne.



En tång till nagelband etc. och en pincett med saxhandtag


Idag hann jag inte ta någon bild på min outfit, så det får bli denna bilden på mig o min kära vän Adelina.
 Är i cafeterian i vår skola. Tack för idag Adelina! :)

                                               Adelina               Jag

Tänkte ändå beskriva min outfit ;)
Kläder: vit linne, mörkgrå tunntröja med 3/4 ärm, stentvättade blådemin färgade jeans
På fötterna: Svarta skinnstövlar
Accesoarer: Halsband med strasstenar, Små blingbling örhängen, guldring.

Kommentarer
Postat av: Lecca

älskar dig också :)

2009-01-22 @ 19:33:05
URL: http://lecca.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0