Some Pics :)

Så nu har jag gjort mig iordning och är fit for fight! ;) Tro nu inte att jag hållt på att fixa mig hela tiden,  fåfäng kanske jag är en aning, men det hade varit till att överdriva. Har faktiskt plattat håret idag, riktig länge sen jag gjorde det i hela håret.. Typ sen innan den första snön föll..  Hihi. Har tagit det lugnt, lagat mat och lekt med Cesse :)  Jo, har tagit mig tid till att måla mina naglar nu, men har bara hunnit göra ena handen :p Lugn och skön dag med andra ord, men ännu är den inte slut.. Vi har planerat att träffa Ivan och Medina lite senare, så får dem se hur stor Cesar har blivit sen sist! :) tar nog en latte på preem också :) Nej nu får jag måla min andra hand också.. :)






Lite bilder på Cesse när vi va ute i solen tidigare idag




See you later! :D

XxX         
L
ilmary

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0