Shoes!

Nu har jag läst min veckorevyn  o ätit choklad :D Idag har det varit lugnt, mest varit hemma. Bara en snabb sväng i Ängelholm för att ta ut pengar (eftersom att jag knackte mitt bankkort igår), sen en snabb sväng på väla, köpte inget speciellt bara lite skräp till ikväll. Känns som att det har blivit en dålig vana att äta massa skräp varje kväll. dax att ändra på de kanske ;p Imorgon är det skola som gäller.. Känns som ett bra tag sen jag va där, men nu är det andra bullar som gäller!! Nu har jag beställt mina shoes från H&M, det blev skorna. You know me. Skor is the shit! ;) Här får ni se hur mina nya snyggingar till min samling ser ut! :)


Very nice! :)
De kostade 350:- men som jag nämnde tidigare så fick vi ett rabatterbjudande på 25% tidigare idag och självklart utnyttjade jag det, så jag betalar 261,75:- för att vara exakt. Men det tycker jag v erkligen att dem e värda! Finns i svart med

Förövrigt ikväll så blir det film, kollade på Madagaskar escape2Africa igår, har faktiskt inte sett den innan, o så började vi kolla på  superhunden Bolt, men då va jag så trött så slumrade mig igenom första 15 minuterna sen sussade jag sött :)
Ska ge den ett nytt ärligt försök nu ikväll hade jag tänkt. Paul får en repris ;) Har en till film att se, Outlander heter den, klickade mig igenom en del i den precis. Den tilltalar mig inte på den halva minuten men vem vet, kanske den överstiger mina förväntnigar. Får se om jag orkar se två filmer eller somnar. Ha en trvllig kväll ialla fall! :) Sussa sött när det är dags!


XxX
                   L
ilmary

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0