Hair

Måndag va det idag ja, jag fick skjuts till skolan, blev ganska sen till första lektionen eftersom att jag försov mig. Jag tänkte att de va ju faktiskt inte så lönt att gå på den lektionen för Anna.Karin hade ändå blivit sur. Så jag frågade Paul om vi skulle köpa kaffe. Till Preem we go.. Köppte latte/Capp, efter vi fikat lite körde vi till Jordbodalen (typ en park med en stor ankdamm i mitten) och gick en bra runda med Cesar, han  tyckte de va skoj med alla prassliga löv, ankorna va han faktiskt inte så intresserad av. Påväg tillbaka till skolan ringer jag Adelina för att se om hon kommit, eftersom vi skulla ha danska tsm, nej men då får jag reda på att vi är lediga idag. (hela dagen) Ja, jag hade ju kunnat gå till skolan som en idiot o suttit där om jag inte ringt henne.. Jag, Paul o Cesar körde kosan hemåt istället. And here we are! :) Har precis tagit en sväng med Cesar, han har hoppat runder i trädgården och jagat löv som flyger runer.
Blev riktigt nöjd med mitt hår idag faktiskt, fast jag inte gjort ngt speciellt med det. Bara sprayat upp det lite :)

 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0