Grandparents..

Hej hej! Nu är jag hemma och har precis käkat, tog med oss mat hem från Max. Har varit hos farmor och farfar typ hela dagen. En av pappas "brillianta" idéer. Visst var det kul att träffa dem, är ju inte så ofta man gör det. Men var drygt att vara där så länge. Fick hjälpa farmor att stryka gardiner jippie lika kul som att åka skidor ju NOT! Men nu är jag ju hemma och skönt är väl det. Har ni någon gång tänkt på hur tyst och lugnt det är hemma hos gamla människor? Det är sjukt vad tyst det är. Så man kan höra varje andetag någon i hemmet tar.  Skönt att vara med Paul och Cesar igen. Har saknat dem oerhört mycket. Det är ju mina älsklingspojkar! Blir nog en lugn kväll, är skit trött eftersom jag gick upp så himla tidigt idag for nothing. Men, bättre lycka nästa gång! :)


Cesar tyckte iallafall att mugghållaren va riktigt skoj! :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0