23:23

Goder käll :D Kom hem för ett par timmar sedan, varit i Helsingborg och träffat Ivan och Medina som jag nämnde tidigare. Blev ingen kaffe på Preem utan körde till donken istället :p Käkade 2 cheese och tog en latte efter.. Deras kaffe är inte speciellt gott, spelar ingen roll hur sugen jag är på latte så tillfredsställer den inte mina smaklökar. haha. När vi kom  hem blev vi bemötta utav en överlycklig Cesar! Han fick stanna hemma, min kära mamma erbjöd sig att vara "babysitter" ;) Tycker att det är ganska onödigt att han ska vara med i bilen när vi bara kör runder, är en helt annan sak om man ska någonstans där vi kan vara ute med honom eller hemma hos någon.. Har nu pratat med Sofia och vi bestämde att vi ska träffas hemma hos henne imorgon och ta en fika! Mys :D Längesedan vi umgicks på "hemmaplan". Hihi. Då får jag se deras nya hus från insidan. :) Ska bli spännande! Cesar är helt slut efter en dag full med en massa bus så nu har han slocknat på mina fötter. Hihi, varmt och skönt om tårna iallafall! Dax för mig att get ready for bed, borsta tänder och tvätta händer ;p Hihi. Ha en underbar kväll!
See you in the morning!




XxX         
L
ilmary

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0