Today

Egentligen skulle jag på fest idag, men eftersom det är lite krångel med bilen så blir det svårt för Paul att hämta och lämna mig, så jag struntar i det. Istället blir det en mysig hemmakväll. Jag o Paul har lagat tacos till oss och mamsen min! Skiiit gott! :D Är helt mätta nu. Tills ikväll har vi planerat att göra Nachos med salsa och ost på. Så kan vi ha salsa och Gacamoule som dipp till! Fick jätte mycket över! Lika bra att använda eller hur? ;)  Annars har det varit en lugn dag. Slappat och haft det skönt. Fick sova lite längre idag med, typ 9 vaknade jag. Och Cesar vaknade utav mig så det var helt perfekt.  Det är mina nya såkallade sovmornar. Hihi. Nej, nu ska jag och Paul gå och bada Cesar. Han luktar våt hund nu, ÖRK! Hihi. Ses sen!


XxX            
L
ilmary

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0