090223

Är fortafarande hemma, när jag skulle ta på mig ytterkläder och gå till bussen kom jag på att jag bara har mentortid i ca 30min kvar på schemat idag. Kändes inte så lönt så kröp ner i sängen ett tag till.  Nu är jag uppe igen och har precis druckit en kopp kaffe. Blir en sväng till Landskrona om ett tag. På hemvägen stannar vi till någonstans och går en runda med Cesar. Kan han behöva med den överskottsenergin som han har! fast känns som han har mer energi när vi kommer in från en långpromenad än vad han har innan vi går ut. Synd att snön försvunnit så fort, Cesar tckte det va så kul att hoppa runder i snödirverna. Tänkte att jag ska sätta mig och slänga ihop ett mail med bilder på Cesar och skicka till uppfödaren sedan. Har ju lovat att jag ska "uppdatera" henne om hur han växer, och det gör jag gärna! Om jag varit i hennes sits hade jag också velat se hur det går med valpisarna och hur dem utvecklas.


Ush, känner mig helt sliten idag. Trivs inte i någon outfit och snacka om Bad Hair Day! Helt sjukt, inget fukar idag :p Fick bli en slarvig knut. Orkade inta ha jeans heller så fick bli tjocka strumpbyxor och en långkofta. Hehe, en riktig slappedag ;p


Me today..


Cesar är i full fart med gammelnalle :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0