Mysig hemmakväll

Har precis ätit lite middag, blev korvstorganoff. Blir inte att vi åker iväg med Cesar idag, mitt huvud hade inte orkat med. Dessutom är jag super trött. Blir en mysig hemmakväll istället, förmodligen med Melodifestivalen. :) Känner mig ganska så uppdaterad om den i år. Har sett de varje lördag. Kan inte minnas vilket år jag gjorde det sist. Hihi. Har blivit att jag tvättat lite kläder och så också idag, så man har gjort någon nytta! ;) Funderar på att sätta mig o pöugga lite, har en del uppgifter som måste göras under praktiken och stor risk att man orkar med det då not , får se om jag orkar om ett litet tag. Nu ska jag gå ner och se om det finns något gott man kan ha som efterrätt. ;p Är sötsugen nu, hade inte varit helt fel med lösgodis eller en blit kladdkaka ;D Mmm.. Är så sugen på allt så måste gå ner o titta vad vi har hemma!! See ya!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0