Kalas ;p

God kväll Bloggen! Klockan är lite över elva redan, helt sjukt... Nu har man varit på födelsedags kalas :D Trevligt värre. Hihi, träffade en del släktingar och pappa sken upp när vi kom in genom dörren. Drack lite kaffe, åt choklad tårta. Som faster I i princip alltid vill göra när jag kommer förbi är att ta varsin cider och snacka lite skit. Efter lite fika och massor av prat med folket gick jag, Paul, Cesar och pappa över till Faster A, som bor på andra sidan gatan. Hon va lite sjuk så vi väckte henne i hennes powernap ;) Men lika glad var hon för det så vi gick in och pratade lite med henne. Cesar lekte lite med Sam, hennes Pappilon. Såå söt det gamle mannen ;)


Lilla Sam, inte söt?


Jag och Bebis hade myspys igår morse ♥


Nej, nu hade jag tänkt att spendera resten av min kväll med Paul, får snart gå och lägga mig. Ska ju upp imorgon också ;) Börjar 9.30, då ska min klass + en annan klass fika sedan bär det av till Stadsteatern, skall kolla på en pjäs som heter Fyrverkerimakarens dotter, eller ngt liknande, uppdaterar om det imorgon när jag har det korrekta ;D Därpå har jag en liten lucka, ska försöka dra med mig tjejerna på en god lunch eller en runda i stan, efter det skall jag och gruppen som har Barn- ungdomssjukvård på studiebesök på barnavdelningen på lasarettet bra för mig eftersom jag skall ha min praktik där. , med andra ord, inte en endaste vanlig lektion på hela dagen. Skööönt! :D Längesedan man hade det så lyxigt i skolan ;) ha nu en underbar fortsatt kväll! Och sov sött när det är dags!
XxX            
L
ilmary

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0