Godmorning Saturday!

Godmorgon! Då var det löradg och en massa snö ute. Känner mig pigg idag! Somnade tidigt igår. Ska snart iväg och handla lite, sen får vi se vad dagen har att erbjuda! :) Skola på måndag, sen är det praktik veckan därpå i fem veckor framöver. Fick mitt schema hemskickat från helsingborgs lasarett, inget vidare. har jätte många kvällspass.. Men men.. Förhoppningsvis trivs jag bra där och då spelar inte arbetstiderna så stor roll. Har sånt shopping sug nu. Men pengarna trillar in på Onsdag får se om man tar sig en tur till Väla eller i stan och ser om man hittar något skoj! :) ska ialla fall höra med Sofia om hon har tid att fixa mina naglar i nästa vecka. Om det är lönt iochförsig, ska ju ha praktik på lasarettet, brukar inte få ha naglar då.. : /  Men vi får la se hur det blir! Nu ska jag käka lite frulle och göra vid mig så att jag är redo för att åka sedan när det är dax. Ha en underbar lördag så hörs vi lite senare! ;)



XxX         
L
ilmary

Kommentarer
Postat av: meedo

kastanj det använde jag alltid innan men jag tyckte att det blir allt för mörkt på mig, men sen kanske har det men märket man väljer nog oxå. får se är lite sugan att för ljus bruna slinger hos frisan, om det går eftersom jag har mörkte hår och på mitt går det nog bara blekning just nu. fan vet ej. hur är det annars vad händer idag?

kram

2009-02-21 @ 14:20:21
URL: http://meedo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0