Bilder från igår!

Hejsan allihopa! :) Nu har monstret vaknat.. Är super trött och snacka om huvudvärk!! :P Hade nästan glömt att sprit har den effekten dagen efter. Men jag tog det ganska lugnt igår, kunde varit mycket värre ;) Hahaha. Har nog förlängt mitt liv med några år så mycket som vi skrattade. Som jag lovat så ska jag lägga upp lite bilder från gårdagen, tyvärr så är jag en väldigt dålig fotograf så ni får ursäkta de bilder som är suddiga. Hihihi. I princip alla som jag tog igår. Hoppas att de andra tjejerna som var där kan skicka sina bilder till mig!


Erika, Fanny o så jag! :)

Me last night

fanny, jag haha, smått borta ;p

Jannie var också med! :D

Amanda, Emelie

Elin

Fanny, födelsegrisen! :)

GRATTIS PÅ 20ÅRS DAGEN FANNY!!!!

Tack för en jätte kul kväll allihopa! En dag att minnas Hahaha.
Vi var hemma hos Erika, först blev det välkomst-drink, smaksatt vin och glasen var jätte fina! låg lime, citron och hallon i :) Efter att Fanny fått sina presenter så blev det food, Tacos. MUMS! Efter ett tags flams och trams efter maten, och lite "jag har aldrig"-leken så bestämde vi oss för att bege oss ut. När jag o Amanda tagit ut pengar gick vi upp till Donken för att möta upp de andra. Då träffar jag på tre tjejer från min klass och en annan tjej från skolan. Ganska skoj. Aldrig sett dem så i gasen ;) Efter mycket velande så blev det tillsist att vi gick till Crom. Dansade så svetten rann. Men kul va de! :D Jag blev helt slut vid ett tiden och Paul kom och hämtade mig. En aldeles lagom kväll! :) Hur var er Fredags kväll??

Nu ska jag ner o äta lite breakfast, sen lite senare idag ska vi till et ställe som kallas Sibirien, ta med oss lite fika. Självklart varm choklad! Men nu är jag så hungrig så nu måste jag ner och fixa ihop något!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0