Svullo!

Hej Hej!
Nu är jag hemma från jobb, så skönt! Har varit en he*etes dag på jobbet. Allt som inte ska hända har hänt typ... Men nu är jag hemma med min älskling och nu ska jag bara ta de lugnt! Umgås med baby :) Imorgon är jag ledig, ska träna och sen får jag se vad som händer.. Så hur har er dag varit, good or bad?

Vet inte riktig vad som hänt med min mun, men tror det har att göra med att min visdomstand att göra. Den håller på att vaxa ut, men har inte kommit fram riktigt och jag är svullen på högra sidan av underkäken, ser inte riktigt klokt ut och de gör svinont! Får gurgla mig med sånt munskölj som man får efter operationer. Det har hjälp lite, men f*n vad jag ser ut hihi, till och med dem på jobb undrade vad jag hade sysslat med... Hoppas verkligen att svullnaden går ner snart och att smärtan försvinner, kan inte tugga på den sidan alls och typ borsta tänderna varje gång jag ätit något...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0