Koppla av


So Hot! från gojane.com



Varit en dag full av händelser, inget speciellt men det har sysselsatt mig rättså bra! Kom hem för ca 30 minuter sedan och var tvungen att sätta mig och andas ut, puh, äntligen hemma i lugnet och ska inte göra något mer ansträngande idag, eller ja.. Teckniskt sätt igår om vi ska vara korrekta med tanke på klockan! Haha, lät jag inte som ett snille där!? ;D
Imorse åkte jag och Paul iväg tidigt. Han handlade grejor till bilen medans jag väntade utanför med Cesar på en liten gräsplätt. Redan så tidigt var de en skön värme ute, i solen iallafall! ;D  Därefter bar det av till Landskrona. Köpte med oss frallor och hälsade på mina parents in law! Hihi.. Paul grejade med bilen efter vi käkat frukost medans jag var på baksidan med Cesar i solskenet. Storhandlat på Willy's också, puh, vilken pers! Jag har alltid gillat att gå och handla, man tittar lite på listan och trippar fram på sina söta heels till sin kära och diskuterar vilken smak man ska välja på te'et.. Hihi.. Ja, så var det inte idag, kanska för att det är Påsk, men man borde fan få ta ett typ "körkort" för kundvagn!! Och kanske P-lisor med? Asså alla körde som om dem hade hela jordens yta för sig själv! Kors och tvärs, hit och dit! Stannar hur dem vill och bara står och glor ut i luften precis som om dem inte såg att man ville komma förrbi.. Parkerade kundvagnarna lika illa så man fick köra typ slalom mellan. Haha, ja jag hade kunnat rabbla i timmar ;p Har även grillat idag, och jag och Paul hälsat på papi och hans vän.  Vad tycker du om att handla på stora varuhus?
Ja, ska iallafall byta om till myspys och koppla av nu innan jag ska pömsa...SOV SÖTT!!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0