Sunshine is gone


Hello!
Har precis kommit hem, har inte alls varit hemma idag.. eller jo typ 5 minuter innan och släppte av Cesse och gav honom mat.. Paul kom och hämtade mig efter skolan, sen åkte vi till Landskrona. Varit där typ hela dagen, grillade och hade jätte mysigt! Sen så lämnade vi av Cesse som sagt, åkte in till stan och träffade Ivan och Medi. Tog en fika och snackade skit som vanligt. På min håla så träffade jag sofia, mer än en månad sedan sist. Ush, förlänge! Vi tog först latte och satte oss i solen och mös, tittade runder i affärer och tog igen all tid som vi inte träffats på.. Sen beställde vi varsin fetaosts-sallad to go och promenerade ner till hamnen och satte oss i solen och åt. Have really missed you fia! Så min dag har med andra  ord varit ganska händelserik! ;p Vi har haft underbart väder hela dagen ända tills en timme sedan typ, precis när vi skulle åka hem så började det regna, USH! Hata regn!! Hihi, de gör min lilla bebis också, han ville in så fort han kissat! Hihi, min sötnos! ♥
Imorgon börjar jag sent, typ 11 så kan vara uppe lite längre idag.. Kanske slänger upp ett inlägg till, men lovar inget! Man vet aldrig när jag somnar.. Tror jag lider av den sömnsjukan när man somnar på underliga tider.. och platser utan förvarning. haha!! Ha en underbar kväll! Förresten, fick mitt löshår idag! :D

Snart blond igen. Miss it!!


Kommentarer
Postat av: Sveriges skönaste student 09

Malmös skönaste student lirare...



Partywagon Whooha!



"Min polare fick 4000 spänn att

köpa en kostym för, han köpte

en på Brothers för 1995 :-

Det här är vad han gjorde för

resten av pengarna!



Vi tog tejp, kundvagn,

stereo, stroboskop, elverk,

rökmaskin med mera...

Och skapade

PARTYWAGON WHOOHA

you wach..."



http://www.youtube.com/watch?v=59FCAYKyR00



110.000 views på mindre än 2 veckor...

2009-04-28 @ 02:11:42

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0