Fridaay

Hej Bloggen!! Solig underbar dag! Trots det känner jag mig inte på topp, men en bra bit på vägen! ;D Har precis kommit hem från skolan, har ju bara en lektion på fredagar. Ganska skönt men bussresan dit och hem tar ungefär lika läng tid som lektionen. Haha´.. Menmen.. Håller på att skriva mitt tal till mitt muntliga nationella i Svenska B. Sjukt jobbigt! Men har hittat ämne och bild iallafall, alltid en början! ;p Mitt ämne skall vara kvinnomisshandel och då har jag inspererats, eller kan man säga så? Äh, när jag läste på kvinnansfrid.blogspot.com och blev helt stel i kroppen. Det är så hemskt, men hon accepterr det. Skrämmandefaktiskt! Hoppas att hon klarar sig ur det iallafall. Men det var efter jag läst hennes blogg som jag bestämt mig för att det skulle vara mitt ämne att prata om! Tänkte ta något smått att äta nu, sen får vi se vad dagen har att erbjuda! :D Har du för fredagsplaner?!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0