Träning, fika, naglar och lite till ;)

Hej bloggen! Ush vad jag varit dålig på att uppdatera idag, men har haft saker att göra hela tiden.. Har haft en dag fullt av att träna Cesar. Därefter bar det av till min kusin (till hennes jobb) för att lämna ett gammalt gameboy som hennes 5åriga son har bättre nytta av än mig. Haha.. Så fort jag kom hem  åkte jag och Paul till Helsingborg för att fika med vänner och har precis kommit hem.. De va mysigt! ;D Ett tag sedan vi träffats. Hur har ni haft det idag?

Imorgon blir det att storhandla till påsk. Hihi. Willy's, my favorite store! Har alltid tyckt att det varit en sån fattigmans äffar, men nääe, mycket för pengarna och fina varor, who doesn't like it, kan det bli bättre?! ;) Haha, känner mig som en gamling nu när jag sa på de sättet.. xD

Ska snart sätta mig och måla mina naglar, jag och Medi satt och diskuterade naglar i typ en halv timme, och mina är katastrof för tillfället så nu får jag göra något åt det! Haha, pojkarna tyckte nog att vi va rättså tråkiga! ;p

Nej, time to make my nails beautiful, eller en bit på vägen iallafall! ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0