My Day

Har haft en helt underbar dag i solen, massor av skräpmat och många skratt! :) Blev ju bara en lektion idag efter min försovning. FY på mig! Hade ett "gruppdiskussions"-prov. Ojdå! Men det var inte så svårt. Handlade om sömnen. Vad som påverkar den positivt respektive negativt.
Paul körde mig in till skolan, påvägen plockade vi upp varsin pasta kebab, Yummie! Hade min lektion och sen så tog jag tåget till Landskrona. Satt i solen och myste, sprang runder med Cesar i trädgården. Snacka om dålig kondition! Haha. Jag börjar flåsa efter en halv minut! Träffade våra vänner en snabb sväng och sedan hem. Nu är jag verkligen trött! Ska betala in för mitt löshår nu så jag får det i början av nästa vecka. Wiiiiie! Hur har din dag varit?
 
En del av min dag i bilder!


Min fina Bebis! Helt underbar är han! ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

Så söt hund :D

2009-04-24 @ 22:44:42
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: Gizmo & Leeloo

Åh hehe sötnos:) Fina färger!

2009-05-10 @ 12:13:57
URL: http://gizmo-leeloo.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0