Tips!

Har precis kommit till Landskrona igen, varit hemma hos mig och hämtat lite saker eftersom vi ska sova här i natt.. Min laddare till mobilen, som va viktigast av allt,enligt mig iallafalll. Sen vill man ju gärna ha ett par mysbyxor att hoppa i, så det har jag redan gjort ;p Så nu ligger jag här på sängen med laptopen i knät och kränger Tutti frutti och Geisha. Yummie ;p Ska nog snart krypa ner i sängen, börjar bli trött..

Måste bara tillägga att FYFAN (ursäkta uttrycket) vad bra Depend Miracle kit är!! Mina naglar, som alltid varit tunna som papper och hur mjuka som helst har blivit riktigt hårda och hållbara! Har inte brutit en nagel sedan sedan jag började använda det. Har bara använt rengöringen mer än en gång men myrraoljan, nagelbands- och handkrämen har jag använt flitigt en gång om dagen, kanske två någon gång. Så om ni har naglar som lätt knäcks och flisar sig så rekomenderar jag starkt att prova Depend Miracle kit!!


Saknar min bebis!


Min Älskling!
♥ Han är ett riktigt charmtoll min lilla Cesar!
Är han inte bedårande söt?! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

söt vovve och härlig blogg! :) lust att bevaka varandra? ;D

2009-05-01 @ 00:14:20
URL: http://sofieoja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0