Tvmys-dax!

Faan också! ursäkta språket Blir ingen kladdis idag, precis när jag kom ut i köket och skulle lägga in glassen som jag nyss varit och köpt kom jag på att vi inte har några ägg hemma och jag orkar inte dra iväg igen.. : / Får bli glass med obojpulver istället! :D Näsan lika gott! Nu ska jag hoppa i mysbyxorna och ner och lägga upp glass! Sen ska jag bänka mig framför Tvn och titta på Desperate houswifes! :) 

Nyss när jag satt och tittade på bilder från datorn så hittade jag dessa, jag och Sofia när hon gör mina naglar fina till nyår 07-08, ett bar tag sedan, men snygga blev dem, as always! :D I miss you darling!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Saknar dej oxå gumman! Vi får träffas nu när du har lov:)

Pusspuss

2009-04-07 @ 21:30:43
URL: http://brunettsofia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0