Sleep tight!

Hej bloggen! Hoppas ni haft en fin dag! :) Själv ska jag snart bädda ner mig i sängen med älskling och ta förväl av denna dag. Imorgon är en ny dag och jag ska upp tidigt.. Har inte fått pluggat något heller, FAN jag som skulle råplugga idag.. Men allt kan ju inte gå som man tänkt sig. ;p Känner inte alls för att gå upp klockan sex imorgon. Har dubbellektion av Barn- ungdoms sjukvård. USH, det är  inte alls kul, så ingen kurs jag rekommenderar ;) Nej, dags för mig att borsta tänderna och ta bort min makeup. Sov så underbart allesammans! I will! ;) See you in the morning!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Till viss del mitt fel!! :O ;)

2009-04-23 @ 07:54:53
URL: http://klackarnaitaket.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0