Sååå sömnig!

Hello Everybody! ;) Nu är jag hemma igen.. Blev att jag och Paul åkte  och käkade med våra vänner. Sen tittade vi lite på street race som va vid Väla, hehe.. Så längesedan vi kollade på det.. Typ 1 år. Lite nostalgi. hehe.. Nu är jag mer död än levande känns det som. Känns som att ögonen inte kan hålla sig öppna mycket längre, trots att jag drack en latte för typ en halvtimma sedan.. Ingen verkan alls idag. :p  För min del blir det Soova aldeles strax ska bara get ready for bed, sen är det hopp ner i loppelådan ;) Känner att jag börjar bli förkyld, Medi kan det vara du som smittat mig? ;) Haha, din stackare så jobbigt ut för dig med den värsting-fökyldningen! Ush nej.. Nu ska jag tvätta bort sminket och brusha tänderna. See you in the morning!
Sleep Tight!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

näää det var inte jag, jag är ju hur frisk som helst :PPPPP

2009-04-25 @ 16:14:49

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0