Helt slut!

Sitter här i skolan, och har barn- ungdomssjukvård. Känns som att jag ska somna, mina krafter är slut trotts en så lugn och mysig morgon.. Har en massa skolarbete framför mig! Nationella i Svenska B och jätte mycket inlämningsuppgifter i de andra ämnena.. Fattar inte hur jag ska hinna med allt, helt sjukt! Två månader kvar men entermins skolarbebe, känns det som allafall. Hoppas att ni har en bra dag iallafall.. Vädret är inte på topp det heller, kanske där skon klämmer!? ;p Nej, back to school.. Måste fortsätta med mitt arbete, som ska vara klart imorgon, ger man en uppgift som är ett helt häfte med text som man ska läsa igenom + att man ska skriva ett personligt brev som man ska vara klar med dagen efter!? Ja, nu ska jag sluta klaga! Skriver när jag kommer hem.. Tror jag är på bättre humör då! :p
Later! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja visst är dem vita heta (H)

2009-04-15 @ 14:35:14
URL: http://seelmic.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0