Fullt upp!!

Hej, blir ett lite sent inlägg. Har inte varit hemma.. Började praktiken 13.30 och fick sluta vid 3tiden, så nu är min sista praktik under gymnasietiden slut! Åkte till Landskrona, när jag slutat. Träffade paul, hans bror och Cesar. När vi varit där ett tag och njutit av solen så åkte vi och träffade min pappa hos min faster, sedan vidare till T, en familjevän. Han bjöd på öl och lite så. Själv dricker jag inte öl så jag fick smaka Kaluha eller hur det stvavas, stannade där ett bra tag och jag o Paul va riktigt hungriga. Så när vi ko hem för typ 2 timmar sedan så började vi laga mat direk. Så nu är vi mätta och belåtna! Ska inte göra så mycket mer idag, är riktigt trött! Hur har er fredag varit?
Jag hoppas på att det är fint väder imorgon, och en vecka framöver MINST, för nu har jag lov! Sååå efterlängtat! ;D
Ha en underbar kväll!



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0