Budar

Sitter och budar löshår på Tradera, änsålänge leder jag! :D men det kan hända mycket på 20 minuter! Hihi.. Ska ha de på min student, har fått hjälp att hitta ett ställe som är billigt att sätta i det på, men då ska jag fixa håret själv. Tjänar faktiskt riktigt mycket på det! Ska snart gå och lägga mig, men måste först veta om jag vinner eller inte. Annars kan jag inte koppla av sen. Känner mig helt uppspelt. haha.. har aldrig budat och grejat förut :p Kan ju gå och borsta tänderna och så medans jag väntar.. Hoppas ni haft en fin dag! Sov så gott allihopa!


Update (22/4)
Jag vann löhåret! 250:- blev det! :D Happy!!

Kommentarer
Postat av: Hanna!

Vann du? :D

2009-04-22 @ 14:25:23
URL: http://klackarnaitaket.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0