Bilder från today!

Halloj bloggen! Hoppas att ni haft en trevlig dag! I do! ;D Varit ute i solen och haft det skönt! Så underbart det varit nu ett ganska bra tag, sol och fint every day! Jag är avundsjuk på er i småland, ni har blivit lovade 23-24 grader i helgen.. Kanske ta en roadtrip? hehe ;) Men jag nöjer mig med denna värme, än sålänge.. Fast hade ju inte varit helt fel med ännu mer ,Hihi.. Ska ner och slänga ihop en kladdkaka nu innan Desperate Houswifes börjar, tror jag hinner! ;p Ha en underbar kväll! LATER!

 
Jag och älskling va på Sibylla och åt, fullt med kebab i munnen.. MUMS! ;p

Så varmt att jag använde mina gladiatorsandaler! :D

En del av dagens outfit!


Kommentarer
Postat av: Linn

Åh, vilka snygga gladiatorskor! Var är dom köpta?:)

2009-04-22 @ 18:09:21
URL: http://linndennerfjord.blogg.se/
Postat av: nathalie

åh, den där kebaben såg inte bara lite god ut !:O

2009-04-24 @ 19:51:34
URL: http://nathaliecederberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0