Välkommen till min nya blogg!




Såhär i första inlägget tänkte jag berätta lite om mig själv. 





Mitt nämn är Lilmarie, jag är 18år, bor en bit utanför helsingborg. Jag pluggar 3:e året på op-programmet och arbetar som timanställd på ett äldreboende i Helsingborg. Jag ser mig själv som en glad, men tankespridd tjej som lägger ner en hel del tid på att fundera över relativt onödiga saker.
En del personer i min omgivning tycker att jag är en liten bit av ett kontroll-freak. Hehe, det kan jag väl hålla med om till viss del. Jag gillar att göra lite annorlunda saker, typ det som tjejer "egentligen inte ska göra" samtidigt som jag är välldigt tjejig av mej, ganska ombytlig med andra ord
Jag är en väldigt social person som gillar att umgås. Gå på stan själv är helt okej o de kan vara ganska skönt ibland, men att sitta själv och äta är bland de värsta  jag vet.
Jag älskar skor, kan inte få nog utav det. Har en hel del i min samling! Klackar är det bästa, olika höjd, stil, form, färg, material, skor eller stövlar, det spelar knappt någon roll. Jag älskar dem!






Jag hoppas att ni fått en lite inblick i hur jag är som person, och  hoppas att ni kommer åter :D

Ha en bra söndag!

Mvh. Lilmarie

Kommentarer
Postat av: Fia

Halloo Baby!! Vilken fin blogg du har gjort:)

Love u puss puss <3<3

2008-11-04 @ 22:25:41
URL: http://vasse.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0